Nuffnang

Friday, April 12, 2013

VIDEO PENUH-Mustafa Ali? Durasi besi 11:27


Islam hanya pada Parti.Depan rakyat jual fatwa jual hadis dan pejuangkan Agama.Dalam Bilik Hotel al kisahnya.Bagaimana Mustafa Ali mahu menafikan.Kita lihat gelagat Kepimpinan tertinggi PAS ini menafikan.Sekiranya tidak benar hanya perlu nafikan.


PAS wajar laksanakan hukuman HUDUD keatas Sekiranya sahih itu adalah Mustapha Ali

Hukuman yang dikenakan keatas orang yang berzina. Mengikut peruntukan hukum syara` yang disebutkan di dalam al-Quran dan hadith dan yang dikuatkuasakan dalam undang-undang Qanun Jinayah Syar`iyah bahwa orang yang melakukan perzinaan itu apabila sabit kesalahannya di dalam mahkamah, maka wajib dikenakan hukuman hudud, iaitu disebat sebanyak 100x sebat. Firman Allah dalam Surah an-Nur ayat 2 yang bermaksud, "Penzina wanita dan penzina lelaki, hendaklah kamu dera, masing-masingnya seratus dera,"

33 comments:

  1. Bro..leh x aku nk copy video ni? Aku dh try download tp xdpt2..dh try gn komputer n smart phon..tp xdpt..lau ko dpt tlg laa..thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh silakan http://www.youtube.com/watch?v=u8RJLIOSn38

      Delete
  2. download kat kepalaotakhang.blogspot.com
    sebelum admin delete

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat yang marah sangat pasai apa? Pasai dia orang parti ampa. Kalau BN tak pa pulak. lagi seronok pulak.

      Delete
  3. Saya ahli UMNO caw. Kg Pasir, Guar Chempedak Kedah. Nak nasihat sikit - Hukum upload/download/sebarkan bahan lucah (esp. hubungan seks tak kira sapa) adalah HARAM dan dilaknati - sdra kata "perjuangan belum siap" - perjuangan apa ini sebarkan bahan lucah sesama Islam. Kita nak lawan lawan cara intelektual, bukan gutter politik.

    Harap sdra bertaubat SEGERA sebelum maut.

    ReplyDelete
  4. saya ahli PAS Kubang Pasu, Kedah. Saya berpendapat bahawa pendedahan ini sangat berguna untuk ahli-ahli PAS. Supaya kami tahu siapakah yang dajjal di dalam PAS, yang membawa PAS ke jalan yang mungkar. Saya berharap Mustapha Ali bertaubat dan letak jawatan.

    ReplyDelete
  5. Haji Hadi Awang, Presiden PAS sendiri pernah bersetuju sikap pemimpin yang buruk didedahkan supaya pengundi menilai calon mana yang patut diberi undi. Tak silap saya, Haji Hadi mengulas setelah diminta komen seorang calon BN didedahkan berkahwin dua secara senyap dalam suatu PRK di Pulau Pinang. Jika kita berguru dengan Haji Hadi, eloklah kita dedahkan ya!

    ReplyDelete
  6. Jangan sokong orang berzina...kalau ada hudud kan bangus...boleh aku tumpang rejam stopa spender ni

    ReplyDelete
  7. Besar spender dia.. kalau aku pakai kena guna tali pinggang

    ReplyDelete
  8. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    ODRTFB

    ReplyDelete